خرید بلیط ارزان هواپیما یکی از ترفندهای است که هر مسافر قبل از شروع سفر خود و خرید بلیط هواپیما باید بداند. در این مقاله سعی داریم تا بهترین ترفندهای خرید بلیط هواپیما ارزان‌قیمت را با شما در میان بگذاریم و نحوه خرید بلیط ارزان را به شما آموزش دهیم.

پس اگر قصد خرید بلیط هواپیما ارزان دارید و می‌خواهید یک خرید حرفه‌ای انجام دهید و در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی بسیاری را انجام دهید، با بلیط تریپ در این مقاله کاربردی همراه باشید.

بلیط هواپیما ارزان

 

امروزه مسافرت با هواپیما به‌عنوان یکی از وسیله‌های نقلیه منتخب بسیار مورد استقبال مسافرین قرارگرفته است و اکثر افرادی که قصد مسافرت از شهری به شهر دیگر یا از کشوری به کشور دیگر را دارند، از هواپیما برای طی نمودن مسافت سفر خود استفاده می‌کنند.

اکثر مسافرین، قبل از اینکه بلیط سفر خود را خریداری کنند، به دنبال روش‌هایی هستند تا بتوانند بلیط ارزان‌تری را برای سفر خود تهیه کنند. برای خرید بلیط هواپیما ارزان روش‌های وجود دارد که اگر به این روش‌ها عمل نمایید، حتماً می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید و بلیط ارزان‌تری را برای خود و همراهانتان خریداری کنید.

در ادامه با معرفی بهترین ترفندهای خرید بلیط هواپیما ارزان با شما همراه هستیم.

 

پروازهای توقف دار را انتخاب کنید

بلیط هواپیما ارزان کیش

این موضوع را حتماً میدانید که پروازهای که توقف در بین مسیر دارند، ارزان‌تر از پروازهای مستقیم هستند و شما می‌توانید با انتخاب پروازهای توقف دار، هزینه بلیط هواپیما خود را کاهش دهید و بلیط ارزان‌تری را خریداری کنید.

پیشنهاد می‌کنیم اگر پروازهای توقف دار را انتخاب کردید، حتماً پروازهای را انتخاب کنید که توقف طولانی‌تری را دارند تا بتوانید در میان زمان توقف گشت‌وگذاری هم در شهر توقفگاهتان داشته باشید که خود این موضوع همانند دو مسافرت است!

 

 

به دنبال نام هواپیمایی‌های بزرگ نباشید!

بلیط هواپیما ارزان تهران به کیش

این نکته لازم به ذکر است که اگر قصد خرید بلیط هواپیما ارزان را دارید، به دنبال نام‌های بزرگ در عرصه هواپیمایی همچون fly emirates نباشید. گاهی اوقات هواپیمایی‌های هستند که حتی نام آن‌ها را تابه‌حال نشنیده‌اید و این شرکت‌ها پروازهای با قیمت بسیار ارزان ارائه می‌کنند.

شما می‌توانید با انتخاب این بلیط هواپیما این شرکت‌ها، بلیط ارزان‌تری را برای مقصد سفر خود تهیه کنید که خود این موضوع باعث کاهش هزینه‌های شما می‌گردد.

 

 

قبل از خرید بلیط هواپیما، حتماً تمام گزینه‌ها را بررسی کنید

بلیط هواپیما ارزان قیمت

توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از خرید بلیط هواپیما خود، علاوه بر استعلام قیمت از آژانس‌های هواپیمایی، از سایت‌های فروش بلیط هواپیما نیز قیمت بلیط سفر خود را استعلام بگیرید. استفاده از این روش به شما این امکان را می‌دهد که هم مقایسه‌ای بین قیمت‌ها داشته باشید و هم اینکه مطمئن شوید ارزان‌ترین بلیط هواپیما را خریداری کرده‌اید.

بسیاری از سایت‌های فروش بلیط هواپیما امکان عضویت در خبرنامه ایمیلی را برای مسافرین خود فراهم آورده‌اند و مسافرین می‌توانند با واردکردن پست الکترونیک خود در این سایت‌ها، به‌محض موجود شدن بلیط با قیمت مدنظر آن‌ها، سایت به مسافر ایمیلی را ارسال می‌کند و بدین‌صورت مسافر می‌تواند همیشه از ارزان‌ترین بلیط ها مطلع باشد.

وب‌سایت بلیط تریپ به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید قبل از خرید بلیط هواپیما مدنظر خود، قیمت‌ها را مقایسه نموده و از میان قیمت‌های ارائه‌شده بهترین قیمت را انتخاب کنید.

 

 

پروازهای صبح زود ارزان‌تر است!

بلیط هواپیما ارزان کیش به تهران

اکثر پروازهای که زمان پرواز آن‌ها صبح زود است ارزان‌تر است. این نوع پروازها از مزایایی نیز برخوردار هستند که می‌تواند برای مسافرین مفید باشد. یکی از مزایایی پروازهای صبح زود این است که اگر به هر دلیلی پرواز شما کنسل شود، شما می‌توانید با پروازهای بعدی در آن روز بروید و از برنامه خود عقب نمانید.

مزیت دیگری که می‌توان برای پروازهای صبح زود به آن اشاره نمود این است اگر بلیط پروازی را خریداری کنید که شما را زودتر از موعد به مقصدتان برساند و این پرواز پرشده و تقاضا برایش زیاد باشد، می‌‌توانید داوطلبانه با پرواز دیرتری بروید.

 

 

در سفرهای گروهی، بلیط های تک‌نفره را در نظر داشته باشید!

خرید بلیط هواپیما ارزان

معمولاً قیمت بلیط های چندنفره بیشتر از قیمت بلیط تک‌نفره است و اگر شما قصد خرید بلیط هواپیما ارزان گروهی دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً قیمت بلیط های تک‌نفره و گروهی را استعلام بگیرید و هر دو آن‌ها را باهم مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید بلیط ها کنید.

 

 

از بلیط های یک‌طرفه به‌جای بلیط های دوطرفه استفاده کنید

آموزش خرید بلیط هواپیما ارزان

درحالی‌که خرید یک بلیط دوطرفه از یک شهر راحت‌تر به نظر می‌رسد، اما بیشتر اوقات پروازی از یک شهر نزدیک برای برگشت بسیار ارزان‌تر تمام خواهد شد. به همین علت قبل از خرید بلیط هواپیما این مسئله را توجه داشته باشید و تمام گزینه‌های ممکن را بررسی کنید.

 

 

در باشگاه مشتریان سایت‌های فروش بلیط هواپیما عضو شوید

چگونه بلیط هواپیما ارزان خرید کنم

برخی از سایت‌های خرید بلیط هواپیما ارزان بخشی با عنوان باشگاه مشتریان در سایت خود دارند که شما می‌توانید در آن عضو شوید و به ازای هر خریدی که از سایت مذکور انجام می‌دهید، امتیازاتی را دریافت کنید و از این امتیازات در سفرهای بعدی خود استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می‌گردد از قرعه‌کشی‌های سایت‌ها غافل نشوید.

 

 

خرید بلیط هواپیما ارزان با استفاده از بلیط هواپیما چارتر

سایت فروش بلیط هواپیما ارزان

قیمت بلیط های چارتر در اکثر اوقات ارزان‌تر از قیمت بلیط های سیستمی است و شما می‌توانید با انتخاب پروازهای چارتر، بلیط های ارزان‌تری را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که کیفیت ارائه خدمات در بلیط هواپیما چارتر ارزان و بلیط های سیستمی هیچ‌گونه تفاوتی ندارد و مسافرین هر دو نوع بلیط، از یک نوع خدمات بهره‌مند می‌گردند.

به‌عنوان نمونه مسافرین که بلیط هواپیما تهران کیش لحظه آخری را به‌صورت چارتر تهیه می‌کنند، معمولاً هزینه کمتری را برای خرید بلیط هواپیما خود پرداخت می‌نمایند و با استفاده از این نوع بلیط های هواپیما در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی بسیاری را انجام می‌دهند.

 

 

بهترین روزهای هفته را قبل از خرید بلیط هواپیما بدانید

ارزان ترین بلیط هواپیما کیش

بلیط های هواپیما معمولاً در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته در پایین‌تر نرخ خود ارائه می‌گردند و شما می‌توانید با برنامه‌ریزی سفر خود در این روزها، بلیط ارزان‌تری را برای سفر خود خریداری کنید.

اما اگر شما بخواهید در روزهای آخر هفته یا جمعه‌شب اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید، این نکته را باید در نظر داشته باشید که در این روزها، قیمت بلیط های هواپیما افزایش پیدا می‌کند و شما باید با هزینه بیشتری بلیط هواپیما خود را خریداری کنید.

 

 

در روزهای خاص سال و تعطیلات رسمی، اقدام به خرید بلیط هواپیما نکنید!

بلیط هواپیما ارزان

با توجه به اینکه در روزهای خاص سال همچون نوروز و ایام مذهبی، ترافیک فرودگاه‌ها افزایش پیدا می‌کند، پیشنهاد می‌شود در این روزها اقدام به خرید بلیط هواپیما نکنید؛ اما اگر به هر دلیل مجبور هستید در این روزها به سفر خود بروید، صبر داشته باشید و منتظر باشید تا پیک پروازها کاهش پیدا کند.

به‌عنوان نمونه اگر در تعطیلات نوروز شما قصد برگشت از کیش به تهران را دارید و در زمان پیک پروازها هستید و حتماً باید بلیط هواپیما کیش تهران دقیقه ۹۰ خود را تهیه کنید، صبر کنید تا روزهای آخر تعطیلات تمام شود و یک روز بعد از اتمام روزهای تعطیلات اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید.

 

 

در انتها این مقاله امیدواریم توانسته باشیم نکات مهمی که برای خرید بلیط هواپیما ارزان برای شما مفید باشد را به شما همراهان گرامی منتقل کرده باشیم. شما می‌توانید جهت خرید انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی با پایین‌ترین قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته همکاران ما، با واحد فروش بلیط تریپ در ارتباط باشید و قیمت بلیط هواپیما خود را استعلام بگیرید.

ما در بلیط تریپ این اطمینان را به شما می‌دهیم که بلیط های ارزان را با بالاترین سطح پشتیبانی به شما ارائه می‌دهیم و شما می‌توانید با بلیط تریپ سفری به‌یادماندنی و آرام را تجربه کنید.

در صورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانید از طریق بخش نظرات زیر با ما در ارتباط باشید. همکاران ما در بلیط تریپ مشتاقانه منتظر ارتباط شما همراهان گرامی هستند.